ThereseStrid

Tröttast.

Jesus Amalia vad jag har sovit i helgen! Igår bestod dagen av att vakna vid nio på möran, upp och gjorde mig iordning knalla ner på stan och shoppa lite och sen hem igen. Väl hemma insåg jag att lägenheten var mer eller mindre ett kaos av dammråttor så de fick se insidan av dammsugarpåsen. Sen hoppa jag snabbt ner i sängen efter en halvtimmes städande typ. I sängen blev jag kvar. Eller jaaa jag är kvar än?! Galet! Snart ett helt dygn i sängen. Har sovit och kollat på film om varannat. Några få undantag då jag insåg att man faktiskt behöver duscha, äta, gå på toa och bara kolla läget över sjukhus parkeringen lite då och då. Men fan det var nog detta jag behövde. Även fast jag försökte ta mig i kragen och hitta på nåt igår så blev de aldrig nåt gjort. Hade väl ingen ork helt enkelt. Men vad händer idag då mån tro? Kanske ska kolla med min gravida vän Cathrin om hon har fått någon liten bebis eller inte?! Annars kanske ett skogsbesök vore nåt om hon orkar? A den som lever den får se.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: