ThereseStrid

Uhhh!

Jag är inte direkt impad över vädret idag. Med långkallingar, vantar och tjocktröja så fryser jag så inni bomben när jag är ute. Mössa skulle jag ha haft med mig!!
De blåser, regnar, är grått och väldigt mörkt!! Men ooo så glad jag är för att jag slipper snön iallafall! Visst tusan vill jag ha en vit jul, men jag är glad att slippa sitta och pendla i snön i 5-6 månader och är otroligt glad varje dag det inte har kommit ner något vitt från himlen.
Men jag ska trotsa vädret och ta mig en promenad när jag kommer hem sen. Ska bege mig ner till stan, göra lite ärenden och sola så man får se lite ljus iallafall. Sen får jag gå hem och försöka sova ikapp lite ännu en gång. Kan lova att jag är så trött på att bara kunna sova 4 timmar per natt ungefär. Även fast jag är trött så kan jag inte lyckas med insomningen. Jag bara vrider och vänder på mig. Tankarna är fler än de brukar och jag får ingen ro. Sebbe försökte lära mig ett sätt att somna lättare på för ett tag sen men jag fixar de inte. Jag kan inte se den där tunneln när det är tusen andra saker jag ser hela tiden. Men i natt då hoppas jag på bättre sömn eftersom jag vet att jag kan sova ända till 9 i morgon!! <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: