ThereseStrid

Vad händer?

Ååå vad är de med mig?! Jag mår kasst, är hungrig, har ont i magen när jag äter, har ont i huvudet, har ont i munnen och är allmänt trött och ledsen. Riktigt tjej humör känns det som! Jag blir uppgiven och ledsen över allt nu känns de som. Känner inte att jag är behövd heller just nu för den delen. Gaaah varför kommer man in i såna här perioder? Varför kan man aldrig vara glad och nöjd för allt man har? Jag vet faktiskt inte vad det är med mig, har inte lust till någonting och har noll energi! Och ni vet de där jag skrev om Cliniques serien? Den är jättebra och så men såklart att när jag hade skrivit de så ploppar de upp finnar som aldrig förr! Man kan känna sig helt okej vissa dagar och andra är så jävla illa så man inte ens vill gå ut. Är trött på tillvaron i allmänhet. Vad vill jag?! Vad ska man göra om 5 år?! Vad ska jag göra för att förändra en dålig situation?! Idag är fan huvudet helt tomt och jag känner mig så liten på jorden. Men alla åker vi väl bergochdalbana någongång och inser att livet är sämre vissa dagar!
Men jag hoppas jag blir på bättre humör i morgon, kanske kan få några goda råd om utseendet och sånt där när jag ska till Tina i morgon, ska bli kul att se hur det slutar :) Sen ska jag nog åka och sola, känns som jag kan behöva de och eftersom det har gått 2 veckor med tatton nu oxå så får jag ju äntligen sola igen! Och tyvärr fick jag boka av nästa tatto tid som vanligt måste jag jobba då :( Absolut går ju jobbet först men det är så typiskt att det inte finns så mycket tider så att när man väl får en så är det helt omöjligt att ta ledigt. Men den får väl bli klar nästa år :) Har ju tagit lite tid om man säger så, men fan jag orkar högst köra typ 2 timmar åt gången för de gör så jävla ont sen. Men med Lars nya maskin gick de ju betydligt bättre och orka iallafall köra 3 timmar sist. Undersidan på överarmen och runt armhålan är inte att rekommendera! Fy satan vad ont! Eller så är de jag som är klen? :) Nej nu ska jag försöka sova!! Natti natti!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma te alle Erikarna
skriven :

men lelle käre vänn bekymmre dej inte så möe för va söm händer typ öm 5 år ...öm ja vore dej skulle ja ta dagen söm den kommer när ja va i din ålder hade ja två små å tredje va på väg ....nej LEV å hat gött Livet går inte i repris å TÄNK inte så möe ...LIVET LEKER JU !!! tusen kramer <3

2 Therese
skriven :

Mmmm får gör de Git!! <3 Tack för du är så go! Man får ju bara ett liv så man får väl ta vara på de :) Dax att ses snart!! Kramar!!

3 mamma te alle Erikarna
skriven :

ja vi kan väl försöke få te å synes både du å ja å Carro nön dag eller kväll eller hette på nött sköj ring mej öm ni ska hette på nött kramar <3