ThereseStrid

Jag föll!!

Jag föll som aldrig förr! Har ju sagt 1000 gånger att jag hatar gym, pass, träning och allt som har med den där skiten att göra! Men frestelsen blev förstor! Igår drog jag iväg på pass med syrran Core/Boll ååååå fy fan vad jobbigt! Alltså man ligger och rullar runt på en sån där pilatesboll och tränar mage och rygg och balansen. Och en annan som aldrig har tränat så blev det jäkligt jobbigt! Är så trött i kroppen idag och har en sån träningsvärk så nån nytta gjorde det ju verkligen! Men har ju även börjat gått på gymmet med Honken som visar mig alla övningar som är bra och har kört lite olika grejer nu och de är kul att lära sig av någon som verkligen kan! Honken har ett sånt jäkla tålamod med någon som är så värdelös som mig på allt som har med styrka att göra! Hela min kropp känns helt sne och vissa övningar är jag helt enkel för klen för att göra även fast vi inte ens har vikter på allt. Alltså jag är sämst på vissa grejer! Ha ha. Men vi får väl se hur länge jag står ut med detta :P Har ju köpt gymkort på ett år så jag lär väl få plågas i 11 månader till! :)

Vad är detta med folk som går till jobbet och inte gör ett skit? Gå till jobbet och gör det du ska! Jävla trista människor som alltid lämnar över saker på andra!

Nej åter till att vara denna jävla bittra människa som jag är. Hoppas jag får något tåg att klarera snart!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Ska att se till att träna upp den där deg kroppen innan det har gått 1 år!!!

2 Therese
skriven :

Hahaha deg kroppen! Vi får väl se!! :D