ThereseStrid

Jul jul härliga jul!

Kan erkänna att jag börjar bli lite jul sugen nu. Efter köpta julgardiner, lampskärm med texten "God jul" på och lite annat smått och gott på Ullared förra helgen när vi var där så blir man allt sugen på att julpyssla lite :) Vill göra en krans till dörren snart oxå så man ser att julen är på väg :) Men får hålla mig en månad till iallafall :) Fast i morgon kommer Jossan hit och ska ha lite kvalitetstid så vi ska baka. Tänkte då slänga ihop saffransbullar, ska även kolla efter glögg och julmust i affärn. Nån som vet vart det finns nu redan? Ska nog bjuda in Cathrin oxå så jag får se henne innan bebisen kommer ut :) Ha en bra helg! Själv börjar jag jobba om 6 timmar igen, jihooo!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: