ThereseStrid

Min vän

Linda min vän som alltid säger just de där orden som jag behöver få höra vid just de där tillfällena som känns hopplösa. Hon finns där när jag har ett problem jag inte får bukt med, det visar sig att hon har samma problem, vi diskuterar och löser dom ihop. Hon hjälper mig att bygga upp en tro om mig själv, jag hjälper henne. Hon som får mig att inse vad mycket jag är värd, jag berättar vad mycket hon betyder för mig. Hon är den där vännen som många önskar sig att de skulle ha, den där vännen som jag håller starkt i. Tack älskade vän för att du blev just min vän första dagen när jag klev in på Tullholmen i 1:an. Du får mig att må bra! Och denna bilden är till dig, jag höll det jag lovade och läste igen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: