ThereseStrid

Och igen

Och idag igen har min syster dragit med mig för att gå på nåt pass, nåt lättare gympa pass var det denna gången och de kanske är lagomt då jag är helt värdelös i kroppen på att röra mig i takt till musiken och sen har jag en jäkla träningsvärk i rumpan då jag var ute och red islandshäst igår! Ha ha! Jag som hatar hästar eller nää inte hatar men jag är ingen häst människa (och det finns inget värre än när det ligger hästtransporter före när man åker bil!!). Men häst ridningen var kul! Roligt att göra något annorlunda, så nu har jag töltat eller va de heter med en liten islandshäst oxå. Skulle kunna ha lagt upp en bevisbild på att jag faktiskt har suttit på en häst men eftersom jag i vanlig ordning ser helt mongo ut på alla kort som tas på mig så skiter jag i de! :D
Hade vart kul att få med Sebbe på något sånt nångång och se hur han skulle ha klarat av de :P Lilla Pelle då!

Efter att ha jobbat 2 dagar och 4 nätter nu så ska jag på kurs i 3 dagar innan jag får ta helg i 1 dag för att sedan göra ett övertidspass i Bäckebron på söndag, kan säga att även fast man inte har ett värst hårt arbete så är jag fan slut i huvudet efter dessa piss nätter. Just det där att veta att man måste åka till jobbet vid 23 varje kväll är drygt, man får ingen ro i kroppen och jag har haft en skit dålig avslutning på helgen, med massa missförstånd hela tiden! Men lördagen med Jossan då vi käka god pasta sallad och bakade saffrans bullar var mysig iallafall :)
Men åter till kursen, jag ska ju på SEKO kurs jag har blivit förtroendeval och är nu på kurs för att lära mig lite mer om SEKO och vad man som förtroendevald gör. Än tycker jag att allt är lite luddigt i huvudet på mig då förra kursen var 3 dagar och jag var osäker på om detta var nåt jag ens ville. Men hoppas slutet på denna vecka ger mig mer och det är något som jag kan göra för att hjälpa mig själv och många andra iallafall! :) Sen är det ju ett stort plus att vi är på Scandic och maten ingår i kursen för jäklar vad gött de är! Haha!

Nu ska jag hoppa upp och laga köttfärssås och spagetti, försöker tömma frysen lite så man kan handla ny mat på tisdag när man får den feta lönen på 23 :)) Gött att äntligen få ut pengar så man kan spara lite kanske! Fast måste väl bli klar med tatton innan jag kan lägga pengarna på hög igen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: