ThereseStrid

Skit gubbar!

Efter att jag flyttade in i min lägenhet förste september så ringde jag hyresvärden för det stank curry i köket och doften spred sig till övriga lägenheten. Jag lokaliserade currydoften till ett av köksskåpen och försökte själv få bort det med alla husmors tips som fanns. Men den jäkla doften biter sig kvar. Efter många om och men så bestämde vi att de skulle komma hit och titta på det idag nu på morgonen halv 9, så nu har jag väntat i en halvtimme och ingen har dykt upp. Kul!!
Men grattis nu ringde gubben och bad om ursäkt och säger att han kommer halv 10 istället, dumt att ringa i tid :S Jag hatar människor som lovar saker och inte håller det och även människor man bestämmer tider med som aldrig kan lyckas hålla en tid!!! Gud man mycket tid som går åt till att vänta på folk som aldrig dyker upp, respektlöst!
Aja nu hoppas jag gubben kommer hit och erbjuder sig att måla om på momangen så doften försvinner! Hahahaha! Wish me luck!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: