ThereseStrid

Charlie!

Förra veckan var Charlie hos mig i några timmar.
Han blir alltid bortskämd av mig och det vet han så väl om :)
Han uppskattar sakerna han får och tackar alltid.
Men härligast är det alltid att få höra hans ärlighet om allt.
Han säger precis allt som faller han in och han berättade för mig att jag var världens bästa moster, men jag skulle vara ännu bättre om jag fick en bebis!
Han är så rolig och nu när han är 11 år så är det mer naturligt att få höra vissa saker av han som är "vuxengrejer" än när man fick höra det av han när han var 5 år.
Han kan få en att skratta och det vet han ju så väl om :)
Värmer i moster hjärtat när han vill ha en kram och vara go <3


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

han hade ju bara drage ut en tand;)

Svar: Ja det var ju tur att han inte hade dragit ut mer än så ;)
ThereseStrid

2 Sandra
skriven :

Svar: Jag beställde Love Spell, får hoppas att den doftar gott! :) Läste i en blogg att den skulle vara god!

Svar: Den kommer nog lukta riktigt gott :)
ThereseStrid