ThereseStrid

Clinique

Köpte mig den här lilla punktbehandlaren härom dagen och jag är väldigt nöjd med den!
Har fått sjukt mycket acne de senaste veckorna och jag misstänker att det kan ha med all dålig mat den senaste tiden och sen all alkohol.
Så nu när vardagen kom igång igen och man får lite rutiner så kände jag för att testa lite nya grejer.
Så denna fick följa med hem tillsammans med en ansiktsmask oxå.
Jg har haft på denna morgon och kväll i 2 dagar nu och märker redan en stor skillnad på acnen som var inflamerad och nästan stora bölder. De har redan lagt sig och blivit bättre.
Och visst försvinner ju inget helt och hållet, men det blir bättre iallafall!
Och ansiktsmasken har jag oxå hunnit testa och den kändes skön efter första gången iallafall, men ska nog prova den lite mer innan jag säger för mycket :)
Håller på att ta slut på alla mina gamla rengörningsprodukter nu som jag har haft de senaste månaderna för att sedan åter gå till Cliniques produkter igen!
Hoppas detta kan hjälpa lite och sen framför allt att få tillbaka rutinen på att tvätta av allt smink morgon/kväll.
Har vart en fuskare med det nu under semestern! :S Men nu får jag helt enkelt skärpa mig igen! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: