ThereseStrid

Dagens I-lands problem!

Min far är så gott som värdelös på allt som har med teknik att göra!
Igår när han ringde och ville ha än en gång hjälp med att lägga över bilder från sin telefon till datorn så höll jag på att bli tokig.
Jag försöker hjälpa gubben och säger att han ska klicka på start menyn, för du vet väl hur du stänger av datorn?! Det är samma ikon typ!
Han svarar mig då att han vet väl hur han stänger av dator! Det gör han ju på precis samma knapp som han startar den på!
Alltså strömbrytaren! :S Gaaah!
Han har inte en susnig om att man går genom start menyn och väljer att stänga av datorn! Redan där ser jag att fallet blir hopplöst, jag orkar inte ta ett sånt här samtal med honom p.g.a att han är helt hopplös att försöka förklara något för!! För allt man säger till han verkar han ändå tro att han redan kan, eller så säger han att jag inte behöver vara sur och att han löser det själv!
Good luck Chuck!
Jag gav upp och sa hej då!
 
Andra problemet är att mina naglar är helt groteska!
De är toklånga för att jag ska trivas i dem och de har gått av och ser ut som hej kom och hjälp mig!
Tur att jag ska iväg i morgon och få ny gelé och få kortare och fräschare naglar!
 
Tur att man inte har värre problem iallafall! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

han är såå goo den där olle:)

Svar: Jag skickar han till dig nästa gång han har problem med nåt!! ;D
ThereseStrid