ThereseStrid

Långt mellan varven..

Det är ingen bra blogg period nu, skriver mest lite skit då och då och oftast med ett par dagars mellanrum! :)
Kommer aldrig på något vettigt att skriva och sen händer det inte så mycket vettigt heller!
 
Gårdagen spenderades på jobbet och direkt när jag slutat åkte jag hem till Cathrin och Mille :) Emma var även där så vi satt och prata lite, om jakt, hundar, gråtande barn m.m. :)
Härligt att få träffa lill-skiten igen och han växer så det knakar :)
Hade även tänkt mig förbi Jocke, Alex och Lukas :) Men jag va så jäkla trött så jag orka inte. Men jag ska kolla nästa vecka om det kan passa, har ju inte träffat Lukas på en hel evighet så vill gärna se hur stor han har blivit! :)
Helt knäppt hur mycket jag kan längta efter de små knoddarna nu om man ser bara för några år sen då jag var helt bestämd på att aldrig skaffa barn och nästan inte klarade av att vara i närheten av dem! Haha.
Livet kan ändra sig! :)
Och jag tror även att jag vill ha barn någon gång i framtiden, med rätt person! :)
 
I eftermiddag sticker jag, syrran och Kenta ner till Skåne, efter mycket om och men!
Men jag är inte ett dugg förvånad när det gäller min familj! :S
Men jag tror att vi ska få det riktigt trevligt! Träffa kusinerna lite och kanske faster!
På den fronten är det oxå långt mellan varven, sist jag träffa dom var det säkert 5-6 år sen.
Händer inte ofta att man ses när man bor längre ifrån varandra och de har egna familjer och sånt nu.
Men hoppas iallafall vi får en härlig helg nere i landet och att solen vill komma fram!! :)

Ha en trevlig helg! Puss och kram :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: