ThereseStrid

Mammas pojkar!

Å jag såg nyss trailern på Ulf Malmros nya film "Mammas pojkar" som kommer på bio vid jul!
Och jag längtar! Jag gillar ju hans filmer så det ska bli kul att se även denna!
Även fast "Smala Sussie" och "Tjenare kungen" ligger högst i topp så kan nog denna gå hem oxå :)
Ska nog försöka få med mig Cathrin på bio då ;) Jag vet ju va mycket hon älskade när jag såg på "Tjenare kungen" typ femtioelva gånger! Hahaha! Eller när jag såg på DH jämt jämt jämt i Göteborg :P
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

jaaag villllll:D hahaha åh påtal om de på kalaset i lördags spelades det gbg musik ååh jag satt bara å looog. sen kaga folk på musiken så det blev dansband:(:P hahaha

Svar: Va bra!! Hoppas den är bra! :DÅåå Gbg musik!! <3 Haha men dansband är ju bra :P
ThereseStrid