ThereseStrid

Pluggis

Jag har prov i morgon, JTF prov. Har suttit och läst under dagen, till och från. Men inget verkar fastna.
Jag har verkligen inget läshuvud men jag hoppas att jag kommer ihåg lite i morgon iallafall så får vi väl se hur det går.
Alltid när man ska plugga så kommer man på 1000 andra saker man behöver göra istället. Så jag har väl fått lite annat gjort oxå!
Får hoppas på det bästa iallafall!
 
Vardagen är tillbaka, ska jobba helg i Daglösen och faktiskt så gör det mig inget, skönt att känna att man får lite rutin på vardagen igen.
Jag försöker även gå och lägga mig i tid och släcker lampan senast kl. 23 så jag kan vända på dygnet och orka upp på morgonen igen.
 
Ska försöka laga massa matlådor nu oxå så att jag inte köper massa mat ute.
Semester blev en riktigt lyx semester då jag inte stod vid spisen värst många gånger. Mesta dels så käka jag ute och gött har det vart!
Men nu gäller det att spara kulorna till något roligare, lutar åt en resa till Barcelona eller Prag i oktober. Får se om det blir av!
Och sen kommer det säkerligen bli en resa till Mallis nästa år eftersom jag får låna lägenheten av mina kusiner där nere. Längtar redan efter riktig sommarvärme igen!
Och jag ser redan fram emot om ett år när jag har semester igen! ;)
 
Nu ska jag läsa ut ännu en Camilla Läckberg bok, jag kan inte sluta!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: