ThereseStrid

Sömn

Den senaste tiden så har jag vart sjukt trött. Flera andra kompisar jag har pratat med är oxå trötta.
Som i natt så sov jag nästan 10 timmar i ett sträck. Kan säga att det inte händer ofta!
Men knata upp vid 8 tiden i morse och käka frukost sen gick på en snabb promenad ner till stan och tillbaka.
Åkte sedan hem till Catten och Mille och tog en liten promenad där oxå.
Sen tog jag hand om Milton så Catten fick duscha i fred och efter det snacka vi lite och jag åkte hem. Jag åkte hem och laga mat och duscha. Sen la jag mig i sängen och skulle kolla på film, jag sov efter 20 minuter in i filmen och vakna 2 timmar senare.
Är förvånad själv över hur trött man kan va!
Men jag kanske tar igen all förlorad sömn jag har när jag jobbar skift och får sova 4-5 timmar vissa nätter och sen någon timme här och där på dagarna.
Men gött är det att sova iallafall! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: