ThereseStrid

Ussssch

Alltid när jag sitter på jobbet i Daglösen så känns det som det kommer en fet "hinna" eller vad man ska kalla det över hela mig! Jag känner mig ALDRIG ren när jag har jobbat här!
Värst är alltid händer och ansiktet, jag försöker att inte ta och pilla något i ansiktet när jag är på jobbet, eftersom man delar telefoner, tangentbord pennor och ja allt men alla andra!
Spritar av alltid allt innan jag använder det men ändå känns det så smutsigt! Jag känner mig alltid lortig efter ett pass här och duschar nästan alltid direkt när jag kommer hem!
Big no no är att sätta sig ner i min soffa med arbetsbyxor på sig!!! Jag har såna tvångs tankar alltså!
Men att jag alltid känner mig lortig överallt på kroppen och speciellt på händerna och ansiktet fattar jag inte!
För är jag hemma och är ledig en dag så är det inte en närheten att jag någonsin känner mig så här lortig!
Jag vill inte ens tänka på vad folk gör här inne på jobbet eller om de ens tvättar händerna någon gång efter sig!!
BLÄ!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: