ThereseStrid

Flyt(t)!

Vilket flyt min mamma fick idag eftersom hon fick flytta precis dit hon ville just nu!
Hoppas bara vintern nu går snabbt så är vi snart där!
Och efter vad hon har berättat så verkar det nya boendet toppen!
Eftersom det är några år kvar tills hon kommer till sitt sista boende och sitt egna så får ju detta funka så länge :)
Och jag hoppas verkligen att det ska funka bra nu! :) Och det tror jag efter att allt alltid gått smidigt för mig som hyr av samma hyresvärd :) 
 
Själv tänker jag på flytt med jämna mellanrum! Men jag saknar den där stenrika släktingen som dör som jag ärver alla pengar av som jag sedan ska köpa en fin fin lägenhet för!
Men jag håller ögonen öppna iallafall och sitter på hemnet.se alldeles för ofta!
Men det är bra att få lite idéer på hur framtida boende ska vara och se ut!
Och det är alltid bra att ha vart hos mycket folk som har fint hemma så man får lite idéer på hur man vill ha det själv.
 
Igår träffade jag Ann-Sofie när jag var inne och fördröjde tiden på Affection. Jag blev så snopen att hon hade börjat jobba i Kr-hamn men jag kan säga att det var ett kärt återseende och jag kommer åka dit och handla nu! :)
Hon är så omtänksam och snäll så kan verkligen säga att jag saknar henne och att kunna åka till Hammarö och få god mat av Henrik och kunna få umgås med resten av familjen där ute!
Men tur att man kan ses nu oxå och förena nytta med nöje, både att handla massa skönhets produkter och träffa henne! :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: