ThereseStrid

Praliner

Här händer de inte möe!
Har ju jobbar helg nu så det är här jag har tillbringat den mesta av min vakna tid.
Förutom igår när jag var på den tredje och förmodligen sista julmarknaden för detta år.
Igår vart det i Mariebergsskogen med mamma och Becca en sväng.
Det var bättre än vad jag hade trott och riktigt mysigt! :) Köpte med lite gött hem bara i form av en lussekatt och några chokladpraliner!
Men sen fick jag även en förtidig julklapp av mamma som jag kommer använda flitigt hoppas jag, ett nytt halsband! :) Både jag och mamma föll för det direkt så jag hoppas det kommer bli bra! :)
 
Nu i veckan hoppas jag att jag hinner med att träffa Maria igen och på onsdag kommer Linda en sväng! :)
Eftersom jag och Linda jobbar helger båda 2 och hon jobbar mycket veckodagar oxå så blir det ju aldrig att vi ses längre än korta luncher och sånt.
Men nu hoppas jag på ett par timmar ihop iallafall! :)
Det vore härligt att ha alla kompisar i närheten, men det får funka som det är nu, några som bor i Karlstad resten utspritt lite varstans och man får åka och hälsa på varann istället! :)
Nej ska fortsätta kvällen i soffan här på jobbet, "GG" och "Solsidan" väntar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: