ThereseStrid

Som alla andra

Ja ni vet dagens grej är väl 12/12/12.
Idag den 12/12/12 klockan 12:00 hade jag ännu en tid hos Lars för att fortsätta på min arm.
Som vanligt vart det sent innan man satte igång men väl där kördes det, dock hade jag en dålig dag så jag blödde mycket och det gjorde sjukt ont.
Ca 3 timmar senare gav jag upp, det är ingen idé att köra när det känns förjävligt.
Ska aldrig mer tattuera mig efter att denna är klar!
Men hade iallafall världens bästa sällskap med mig, Linda! :)
Vi hade tidigare gått en sväng på stan, kollat lite julklappar och sedan tagit en härlig lunch på Frost!
Inne på Frost fick hon öppna lite paket i förtidig födelsedags present.
Lunchen var super god och sällskapet super bra!
Synd att jag är sämst på att ta bilder bara så denna dag finns det inga bilder på :(
Nästa gång jag och Linda ska ses hoppas jag att det blir längre än några timmar bara! :)

I morgon ska jag ge mig iväg till Säffle och få mig en välbehövande må gott kväll!

Puss och god natt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: