ThereseStrid

Bilen

Jag är verkligen inte nöjd eller stolt över min bil eller hur den ser ut då det är en jävla gammal skrutt bil! Men en sak är jag nöjd över att den har fan startat jämt! Kostar nästan ingenting att laga när den går sönder. Man behöver inte lämna in den för man kan greja med den hemma. Och den bara går och går och går!
Jag var orolig nu när jag såg att de var -15 grader på jobbet och jag skulle starta den, men vred på nyckeln och han börja tugga och sen bara hoppa igång som vanligt! GÖTT!
Jag vet att jag kommer gå back som fan den dagen jag köper en ny bil! Men va gör det om 100 år...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Git
skriven :

Ja gammel volvo vettu !!

2 Therese
skriven :

Ja jag får nog lov att hålla med dig Git! Gammel Volvo! :) Det är tydligen ingen dret :)