ThereseStrid

Clean

Efter att ha läst en del om märket Clean och att deras parfymer luktar så gott så var jag tvungen att testa att beställa hem några stycken. Och jag beställde för en vecka sen och fick paketet i förrgår så det gick snabbt från eleven.se :)
Jag kan säga att jag är hel nöjd med de parfymer jag fick hem och det är verkligen en bra vardagsparfym då jag oftast inte vill lukta för mycket utan bara lite mysigt! :)
Brukar ta på mig parfym när jag har duschat och ska lägga mig och sova och efter att jag testade det i förrgår med den nya parfymen så blev jag så nöjd! Den lukta underbart rent och härligt och höll hela natten!
Fräscha dofter som håller med bara ett litet sprut!
Kan rekomendera de parfymerna till alla som vill lukta rent! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: