ThereseStrid

Damp

Nu sitter jag hemma och myser med te och tända ljus. Har precis stoppat i mig en värktablett för jag har ont i huvudet, förmodligen är det väl för dålig sömn, dåligt med mat och sen en tatto på de. De sliter på en.
Kan ju säga att jag är glad över allt vi körde idag! Alla fjärilar är klara nu! :) Så lite färg har jag även fått idag! Så nu är bara de två blommorna kvar! Och jag hoppas jag orkar köra dom båda nästa sittning så jag blir klar sen! :)
Och bild kommer inte komma upp förrens jag är helt klar! Blir lite lättare att se vad det är då! :)
Jag blev ju nöjd iallafall när 2 andra tattuerare sa att den blir gör snygg, tror även Lars blev det! Man lär ju va stolt när någon annan tycker att det blir bra när man gör något.

Det fick bli lite sen lunch med Markus, Lars och Anton sen oxå. Va ju gött att slippa åka hem och ställa sig och laga mat. Va gött med en sallad med parmesan på! :D
Men vilka damp människor man känner alltså! Haha, tur att man passar in iallafall! Och det är nog som jag och Lars diskutera idag, alla människor har nog någon bokstavskombination och de föräldrar/familjer som vägrar inse det eller inte fattar det är förmodligen de som är värst!
Och inget illa mot de som har någon diagnos! Jag skulle förmodligen få någon bokstav/diagnos om jag oxå blev utredd, jag är inte som alla andra och funkar verkligen inte som alla andra och det är jag väl medveten om.
Jag fick en gång ett papper från Banverket när jag hade gjort intagsprov för att få jobb där.
På det pappret beskrevs det hur jag var som person och jag minns så väl att både mamma och Robin sa att allt stämde in så väl på mig. Tyvärr minns jag inte va det stod exakt, men om jag hittar det någon gång ska jag nog skriva upp allt och se om det fortfarande stämmer.

Ska kolla på några serier nu innan "Livet blir bättre" börjar :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: