ThereseStrid

Ett år klokare!

Ja nu är man ett år äldre och jag känner mig klokare än någonsin! Eller inte :)
Är grymt nöjd över min födelsedag igår och alla grattis hälsningar och presenter jag fick! Känns som den bästa födelsedagen på länge, även fast jag har haft en liten ålders nojja! Men det kanske vänder nu och blir bättre :)
Jag fick så mycket fint igår som jag inte hade räknat med! Fick pengar av mamma och pappa och ett present kort på Suzie Pekant av syrran och Kenta :) Sen fick jag två gör fina blom buketter av pappa och en liten muffins och kakbok av mamma, har ju även tidigare fått min hund lampa och hyllor av henne!!! :) Gud jag är mer än nöjd!!!
Jag kommer verkligen njuta av Suzie Pekant presenten!!!! :)
Och tack alla fina vänner och släktingar som har hört av sig och sagt grattis!! :) Man inser verkligen vilka som är ens riktiga vänner en sån här dag!!
Älskar min fina familj och mina gulliga vänner!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: