ThereseStrid

Ett avslut

Idag har jag gjort ett avslut som känns skönt, en hjälp jag har haft de senaste månaderna fick nu ta slut för den här gången.
Allt kändes bra idag och jag har så mycket gott att tänka tillbaka på de gånger man blir ledsen och allt blir jobbigt.
Och framför allt så har jag så mycket gott att se fram emot nu oxå så jag känner mig varken ledsen eller som att något är speciellt jobbigt just nu.
Jag kan andas ut igen. Jag börjar se ljuset efter den här långa, mörka, kalla vintern.
Allt känns så mycket bättre just idag. Oj vad jag är nöjd med mitt liv!
Tack för just jag har fått den här erfarenheten som har gjort mig så mycket rikare!
Jag vet verkligen vad jag är värd och inte är värd.
Ett himla bra avslut! ♥

I morgon styr jag, syrran och Virre mot Örebro för en shoppingtur!
Jag hoppas kunna hitta lite nytt till garderoben då jag känner för att försöka förnya mig klädmässigt med att köpa lite snyggare och vuxnare vardagskläder. Springa runt i mjukisar är gött det oxå men i bland är det kul att känna sig lite mer vuxen :)
Se om jag och Virre hittar några snygga kläder tills 25års festen oxå :) Annars har vi ju en backup plan om allt skulle skita sig! Hehe.
Sen på kvällen har jag tänkt mig att ha lite öl kväll hos mig, får se vilka som är intresserade av att komma :) Syrran var ju inte svår övertalad när jag frågade om hon ville ha med några öl från bolaget förut ;) Mitt kontokort har gått varmt idag och kommer väl förmodligen få göra det i morgon oxå :P Men ny är kylen på fylld och även massa andra saker som är gött att ha hemma och slippa tänka på att köpa det på flera månader! Fick mig även en tur till IKEA av Virre förut oxå så gästrummet fick 2 nya blommor, känns lite fräschare än en gammal torr växt som såg ut som skit.
Men nu får det bli lite serier för ovanlighetens skull och sen blir det att försöka sussa i tid eftersom det kommer bli en lång dag i morgon! :)
Sov gott!




 



Här vaktar bästa Bosse oxå! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: