ThereseStrid

Från fint till fult..

Va hände med det underbara vädret som nyss var här?! På en liten stund blev allt helt grått och nu snöar det igen! :(
De va så gött med solsken och lite värme! Men man får va nöjd med det lilla iallafall!
Dagen idag har rullat på ganska bra, gick upp i hyfsad tid och tog tag i disken i mitt hem och åt frukost, sen blev det en del telefon tjöt och mamma kom förbi en sväng och sa hej!
Åkte tidigare till jobbet för jag hade så tråkigt hemma så nu är det bara 4 timmar kvar tills jag slutar! :)
Har förmodligen fixat en festlokal idag oxå som jag, Jossan och Virre ska ha våran 25års fest i!
Hoppas den är bra nu så vi kan boka in den där festen och bjuda in folk! :)
Nu ska jag återgå till arbetet och se om det finns några tåg att klarera :)

Trevlig helg!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: