ThereseStrid

Fyyyy...

Jag har ett hem som mer eller mindre liknar ett råttbo just nu! Det är så jäkla skitigt och dammigt så jag vill bara åka härifrån och hoppas på att det städar sig självt :S Jag ska ta tag i detta någon dag och städa ur garderober och sen dammtorka allt! Tak, väggar, golv, möbler och alla saker! Och även försöka vädra igenom alla kuddar täcken och mattor. Nåt negativt med lägenhet är ju att man inte kan ta ut och piska allt så dammet försvinner!

Men nog om städning! Dopet igår var hur bra som helst! Och Lukas var så himla duktig! :) Tyvärr tog jag inte några kort alls då jag glömde kameran hemma och sen bad jag Ingmar skicka över kort till mig istället för han fick nog en hel del som blev bra :) Så kort kommer senare någon gång :)

Fint väder är det ute idag! Riktigt gött söndagsväder som man borde ta till vara på bättre och ta en riktig långpromenad och bara njuta av! Men som vanligt har latheten slagit till och soffan lockar just nu mer än promenad.
Har vart hem till mamma och träffat Vickan, Becca och Louise och käkat mat och fikat :)
Pratade lite med Becca och har nu plockat ihop lite skönhetsgrejer till henne i en påse som hon ska få, man vet ju själv att man inte har råd med nåt när man går i skolan så de jag inte använder kan hon lika gärna få :)

Söndags mys står på schemat nu! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: