ThereseStrid

Här ligger jag..

I natt kom jag hem vid halv 4 tiden efter att ha vart chaufför åt syrran och de. Vi tog en tur till Sunne och skulle på PP. Va även in till Edward på förfest och kan bara tänka mig tillbaka 6 år typ när även jag hängde i Sunne och festa jämt. Men det hade inte hänt ett dret sen dess, folk var precis som förr, ingenting nytt alls! Fast det var väl några som man inte kände igen för de kändes så jäkla små som jag och syrran sa. Förmodligen var de väl lika små som en annan var när man hängde där uppe.
Bilresan hem var fan inte kul! (Kan börja med att säga att jag kör dygnet runt, året runt vilket väder det ens är. Jag har aldrig problem med att sätta mig bakom ratten och när jag väl sitter där så svär jag HÖGT över alla som åker i 70km/h på en 90 väg bara för att det kommer lite snö.) Men som sagt i natt hade även jag respekt för väglaget. Jävlar i min låda va halt de var!!! Det gick inte styra för 5 öre. Kan säga att dubbdäck är jäkligt bra att ha! Året runt däck ska jag aldrig köpa iallafall!! Men hem kom vi iallafall :)

Och nu ligger jag här och har invigt min gästsäng i mitt gästrum pga att jag tvätta igår och all den rena tvätten ligger ovikt i min säng :( Så jag valde gästrummet istället och känner att de hade vart jäkligt skönt att kunna ligga här hela dagen och bara va! Jag är en aningen trött ;)
Nu ska jag faktiskt försöka vila den sista halvtimmen innan jag ska upp och laga matlåda till jobbet :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: