ThereseStrid

Hej hej lördag!

Äntligen lördag idag! Ska ut idag med Dante och se om vi hittar på nåt skoj! Det blir ju aldrig som förr i tiden när vi söp ihop, men vi får se om vi kan roa oss ändå! :)
Hade tänkt att jag skulle va lite aktiv idag och komma upp i tid och gå ner till stan men istället så gick jag upp vid 7 och börja tvätta och sen sov mellan maskinerna och sen somna jag om till 13 medans allt torka, där sket sig den dagen tack vare att jag va så jäkla trött! Men får ta tag i hemmet här och sen börja göra mig iordning istället.
Mina dagar brukar ofta se ut så att jag ligger på soffan hela dagen om jag inte har nåt för mig känner att jag börjar få lite ångest över det och det känns faktiskt skönt! För då brukar jag försöka ta tag i mig själv och göra något av dagen iallafall!
Gårdagen var ungefär likadan tills jag åkte till Virre och vi drog till Bergvik, de va gött att komma ut lite och se lite folk och handla lite nytt.
Sen så fick man ju ett jävligt gött besked inför helgen, på jobbet har de legat efter med våran löneförhöjning i lite mer än 1 år så nu på februarilönen så kommer vi få ut den retroaktivt ny lön från och med 1/1-11 kommer då, de blir några slantar kan jag lova då jag hade fått en löneförhöjning på 1400 i månaden ;) Sen kommer ju nästa i juli igen! Gött mos! :) Och eftersom den kommer veckan innan jag fyller 25 så ska jag ta tag i att gå och beställa en tid för  en ansiktsbehandling som jag har tänkt göra sen i somras men det har inte blivit av men nu med en bra lön och en födelsedag så ska jag fan ge mig själv det :)

Nu ska jag fortsätta mitt letande efter kläder som helt har försvunnit! Vart fan kan de va?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: