ThereseStrid

Lall..

Tröttheten efter att ha jobbat i helgen och sen vart ute på äventyr till halv 4 på möran tog ut sin rätt idag och fan va trött jag är!
Men hälften av alla tåg har vart inställda nu på morgonen så jag har inte haft mycket att göra direkt. Blev så man kunde slappa lite :)
Men jag är ändå ganska nöjd över att jag körde i lördags istället för att ligga hemma och slappa.
Fick ju se några gamla kompisar, träffa en del som jag inte träffat förr och hade det allmänt trevligt!
Edward kom med den snällaste kommentaren iallafall: -Jag trodde du hade blivit dyngfet och var gravid ju!
Snällt! :) Jag fråga om han tyckte att jag såg så fet ut men då skyllde han på att han bara trodde det för han inte sett mig på så jäkla länge. Men så var ju inte fallet! :)
Syrran och Kenta hade ju kul åt att det kommer fram en kille till mig och börjar prata med mig, han va så tafatt så de va synd om pöjken! Begrep inte hälften av va han sa. Men sen va Carro och Kenta så snälla så de fixa så Lars kom och rädda mig så jag slapp sitta där och se dum ut! Haha.
Fan va töligt de är när folk kommer fram och man har inte en aning om va de yrar om, jag blir så trött på sånt så jag brukar bara pysa iväg oschysst som jag är :)
Nää nu sitter jag bara lallar och inte gör nåt vettigt eller kommer på nåt vettigt att skriva, så nu får de va bra!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: