ThereseStrid

Längtar bort!

Sitter åter igen på arbetet nu, igår när jag sa till Ilar och Virre att jag tycker det är så tråkigt att va ledig så idiot förklarade de mig rätt snabbt. Men jag tycker det är tråkigt att va ledig när alla andra jobbar och tvärtom. Jag lyckas ofta jobba när alla andra är lediga och ska hitta på massa saker och jag är alltid ledig på veckodagarna när alla andra jobbar. De tycker jag är tråkigt! Så nu ska jag jobba 4 pass sen är det helg igen! Inte värst jobbigt men då får jag ju nåt att göra på dagarna iallafall :)

Lördag kväll blev bra! Jag är så glad att Virre och Ilar hängde med och att Dante kom :) Dock har jag ju vart "nykter" ett tag så alkoholen gick in rätt snabbt men men! Hade de bästa med mig och hade kul och de var huvudsaken! :)

Pratade med Maria ♥ igår och hon sa att vi ska försöka ta en resa snart, dra på en weekend ihop någonstans, London fundera vi på. Hoppas det blir av!! :) Jag är så glad att jag har haft henne och alla andra kompisar som har ställt upp den senaste tiden! Maria gör mig så glad! :)
Och idag har jag sett bilder på huset som min kära kusin Matte och Anna ska flytta in i! Ååå vad fint det var! Det ska bli så kul att åka och hälsa på dom när de har flyttat in! Mamma träffade dom i helgen och lilla Tilde va så go sa hon! Jag måste ner snart och umgås! :)

Nu ska jag ta och äta några pepparkakor och försöka bli snäll, det är alltid lika kul att få höra saker om en själv som andra personer vet så himla mycket mer om än vad man själv gör! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: