ThereseStrid

Nöjd

Allt har gått väldigt bra hittills på min första egna tur i Torsby!
Det känns skönt att kunna ännu en station till då det är lättare att kunna hoppa in lite varstans då det fattas folk.
Nu jobbar jag ju mestadels i Daglösen men kan ju även ta turer i Storfors, Filipstad, Bäckebron, Sunne och Torsby! Känns skönt att det är lite utspritt så man slipper åka till samma ställe varje dag!
Efter jag slutar idag här uppe ska jag åka förbi hos mormor när jag ändå är i krokarna, hon kommer nog uppskatta det och bli glad för lite sällskap igen :)

Igår träffa jag Charlie, vi bestämde att han skulle komma till mig på sportlovet nu och han får bestämma vad vi ska hitta på då. Vi skulle tydligen till skatehallen så han får åka lite och sen ville han bowla! De låter som en bra idé tycker jag då jag inte har bowlat på hur länge som helst! :)
Hoppas att Becca kanske vill vara med oxå så hon kommer och hälsar på :)

Satt i förrgår och kollade på kläder och känner ett sånt sug efter att köpa massa nytt! Tycker väl som alla andra tjejer att jag inte har några kläder alls men ändå så är garderoben överfull!
Men ska försöka ta mig en tur till Gbg eller Örebro snart och kanske handla lite!
Skulle även vilja åka till Ullared och se om man kan hitta lite roliga prylar!
Men det får vänta i någon månad till när man har mer tid! :)

Nu hoppas jag tiden går fort så jag får sluta om 2 timmar! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: