ThereseStrid

På jobbet

Kom till jobbet för drygt en timme sen och har nu kollat över dagens händelser i tågväg, 5 tåg ska det gå idag! Jihooo! Mer än vad det brukar! Så jag kanske kan jobba effektivt i 1 timme iallafall :P
Men kul att det börjar gå mer tåg här uppe i Daglösen så man inte blir helt sysslolös!
Nyss va en kille från Infranord här och sopa växlarna åt mig oxå så jag fick se lite människor idag oxå! :)
Daniel var så snäll så när jag bytte av honom så lämnade han kvar en yoghurt åt mig som han inte skulle äta upp, han lyssnade på mitt förslag om att köpa kola yoghurt! :) Han är snäll han! :)
Fick även se vad jag skulle få i lön nästa vecka! Åååå hej!! Kan ju säga att leendet var ända upp till öronen och jag kommer förmodligen aldrig mer få en sån bra lön igen!!! Retroaktivt av förra årets lön var inte så jäkla dumt att få nu!!

Nu blir det att klarera tåg och äta yoghurt!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: