ThereseStrid

På min födelsedag till på köpet!

I förrgår så va jag och syrran ute och gick en långpromenad över Mariebergsskogen och sen över Sommarro och kollade på hus! Gud va härligt att gå lite och få frisk luft och samtidigt få se massa mysiga hus och typ världens roligaste hund som stod och vakta ett hus! :D
Men i alla iver att jag fick komma ut så lyckas jag vifta så med armarna så jag rev mig själv på näsan med en nagel så nu har jag ett rött sår mitt på nosen! :( På min födelsedag till på köpet!! :(
Men jag tror även att jag överlever det ;) Dagen kommer nog bli lugn och skön! Ska jobba fram till 13, sen ska jag åka hemåt och gå på min andra ansiktsbehandling som förhoppningsvis hjälper mig att motverka all min acne. Senare kommer Carro och mamma hem till mig på fika :) Och det är nog vad som kommer bli av dagen!
Ska invänta ett tåg nu och göra lite nytta här på jobbet :)
Ha en bra dag alla ni som heter Maria och alla som fyller år idag oxå! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Daniella
skriven :

Grattis i efterskott Therese! Hoppas du hade en bra dag? :) kraaam

2 Therese
skriven :

Tack så mycket Daniella!! :) Dagen var jätte bra och mysig!! :) Hoppas du fick mitt sms om våran fest den 24de mars?? Vet inte om jag hade ditt rätta nummer? Kramar!!

3 Daniella
skriven :

Oj nej det har jag inte fått, jag har 070-370612 som jag använder nu. Gav upp att ha två mobiler :P Ska försöka få fart på den så jag kan se sms:et men du får gärna skicka ett till det nya nummret om du vill :)

4 Maria tkl-toy
skriven :

Grattis i efterskott Therese! Hoppas du hade en bra dag, visste inte att du fyllde år! :) Massa kramar från mig! Hoppas vi ses snart! //Maria (officiell stins från och med den 17 april) ;)

5 Therese
skriven :

Men tack så mycket Maria!! Och grattis på namnsdagen i efterskott till dig ;)

Ja nästa vecka ska jag upp till Torsby tror jag så då kanske vi ses! Annars blir det säkert här fram över!! :) Och va gött de kommer bli för dig den 17 april! Egna turer!! :) Snart får du börja öva med mig i Daglösen ;) Kramar