ThereseStrid

På tal om..

....ingenting. Förut när jag åkte med Markus så satt vi och prata om pinsamma händelser. Jag berätta att jag kan va så jävla yr ibland och säga såna konstiga grejer eller göra konstiga saker.
Som t.ex. när jag gick in på Konsum en gång och skulle köpa frimärken och kommer fram till tjejen i kassan och frågar:
-Säljer ni kvitton här?
Hon såg frågande på mig och säger något i stil med:
-Ööh kvitton?!
Jag:
-Ja kvitton?!
En kort paus...
Jag:
-Eller neeeej va fan säger jag, frimärken menade jag ju såklart!! Haha.
Undra va hon i kassan tänkte, hon lär ju ha funderat på hur trött i huvudet jag var egentligen.
Men sånt där händer mig titt som tätt. Jag säger saker som jag sen kommer på mig själv med är helt fel. Och många gånger tänker jag högt. Men det är ju alltid kul att kunna skratta åt såna saker efteråt sen! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: