ThereseStrid

Red head

Nu har jag blivit rödare i huvudet igen då jag var ganska trött på min råttfärgade utväxt som såg verkligen illa ut! ( Synd bara att jag inte alls var noga idag så jag har en stor röd rand i pannan eftersom jag strunta i vaselinet :p )Jag är ju så blek nu för jag inte har solat eller BUSat mig förrens innan jul någon gång och då tycker jag även håret ser mycket värre ut när det är en utväxt på det som heter duga!
Men nu i kväll blev det färgat så jag ska försöka ta tag i att få lite färg igen så fort tatton har läkt ihop lite mer oxå :)

Får bli sängen nu och försöka sova lite, klockan ringer halv 7 för tvättid innan jag ska åka och göra ännu ett arbetspass i skogen sen på eftermiddagen :) God natt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: