ThereseStrid

Testat lite nytt :)

I helgen så hämtade jag hem lite nytt från eleven.se igen som jag och syrran hade beställt.
Beställde en ny mascara därifrån som jag är super nöjd med! Fan vad imponerad jag blev!
Oftast tycker jag att mascaror är svårt och jag använder mina på tok för lääääänge!! :S
Men nu kanske jag har hittat en favorit som jag kommer hålla fast vid :)





Sen beställde jag även ansikts primer och ögonskuggs primer, har dock inte hunnit testa mer än ansikts primern idag och vill nog testa den lite mer innan jag säger nåt om den. Och ögonskuggs primern ska jag testa när jag ska sminka mig ordentligt i helgen och inte bara till vardags då jag inte har så starka skuggor :)







Men jag tror nog att jag kommer bli nöjd med dessa två oxå :)

Annars så har jag vart på arbetsplatsträff idag på jobbet här i Karlstad, guuuud va gött de är att kunna gå till jobbet alltså!! Jag gillar verkligen att det inte är något avstånd till kontoret när man är där i bland! Kan säga att APTer brukar vara hur jäkla trista som helst men idag vart jag faktiskt förvånad över va bra det var! Annorlunda men kul! :)
Sen fick det bli ett besök på en skönhetssalong och boka några behandlingar och sen ett besök hos Virre! :)
Fick med en promenad hem oxå och nu inser jag att mina vinterskor är för hårda i sulan för att va ute och gå några längre sträckor med, har fått jätte mycket blåsor under fötterna :(
Har ju jämt jätte lätt för att få skavsår och blåsor så skor som inte sitter bra är inge vidare för mig :(
Men får försöka variera skorna lite och ta några andra i några dagar så kanske det blir bättre!
Nu får de bli lite serier och i morgon ska jag ta mig själv i kragen och städa upp i mitt hem som inte är nå vidare trevligt nu!! Och vattna alla mina stackars blommor!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: