ThereseStrid

Träningsvärk

Kan säga som så här, om inte Jossan har träningsvärk i morgon efter vårat core boll pass idag så blir jag sur! :) Jag får träningsvärk efter att ha tagit en promenad typ :) Och alla som är på pass ser helt oberörda ut när jag kämpar som en dåre för att ens orka göra 1 grej av varje övning! Haha.
Men kommer nog ha träningsvärk i mage och rygg i morgon iallafall, får se om jag orkar träna ett pass i helgen oxå.
Känns ju ganska ovärt annars att ha köpt ett träningskort för flera tusen... :)

Och idag bädda jag ihop i gästrummet och satte min nya lampa på plats! :D Tack så mycket moster för att du fixa den åt mig och tack mamma för att jag fick den i födelsedagspresent :) Fick även några hyllor i måndags som jag skruvade ihop förut så de kanske kan komma upp i helgen om Kenta har tid att hjälpa mig att borra lite och försöka hitta ett sängbord jag tycker om så är gästrummet nästan klart :)

Nu ska jag ta lite mat och sen invänta att "Livet blir bättre" ska börja på tvn :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: