ThereseStrid

1000 nyanser av vitt

Vitt, vitt, vitt nu är det vitt i mitt kök, synd bara att allt är olika vita färger, vitvarorna är en vit, kaklet är en vit, lister är en vit, skåpen är en vit och så vidare...Men fräscht blir det! :) Har ju även fått upp hyllor idag, vita oxå såklart! :) Haha.
Nu sitter jag äntligen i rullad i en filt i soffan och myser. Håller på att somna men ska ställa klockan på 21:00 så att jag inte missar "Revenge" då.

Har vart hos läkarn idag oxå, där skulle jag in och ta prover och då måste man visa leg. Jag sträckte fram mitt körkort och hon frågar
-Therese Strid?
-Ja, säger jag.
-Ja jag var tvungen fråga för det såg inte ut som det var du på kortet, det ser ut som en japan!
Det är inte första gången jag hör att jag ser ut som en asiat så nu funderar jag ärligt på att skaffa ett nytt körkort! Haha fan va illa när folk undrar till och med om mina föräldrar är utländska! Vet inte hur jag ska tolka det riktigt! :)
Funderar på om jag ska fixa lite chips och dip nu kanske :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: