ThereseStrid

Blomman

Den lilla blomman som Lars började färglägga åt mig i måndags gör mig gladare och gladare varje gång jag ser den! Ååå jag hoppas verkligen att den kommer bli hur fin som helst! Jag fick ju inte i alls mycket färg men det lilla som blev gjort ser sjukt bra ut hittills! :) Tänk när båda blommorna och alla fjärilar är klara! Som jag längtar! :)

En ganska trist dag för övrigt idag, jag hade hoppas på lika fint väder som det var igår så jag hade kunnat gå ut och gå och njutit av en promenad men eftersom det är så grått ute så strunta jag i det. Har iallafall tvättat alla smutskläder, vattnat alla blommor och läst lite bok.
Så vad ska jag nu hitta fram tills jag ska åka och jobba ikväll? :) Har ingen fantasi längre och kommer aldrig på nåt som jag kan greja med. Eller visst finns det ett helt gästrum som står och väntar på att bli iordning gjort men jag vill inte greja med det just nu...inte än. Vill få upp kaklet i köket först så alla de grejerna kommer bort. Vilka I-lands problem jag har!
Film får de nog bli :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: