ThereseStrid

Deppigaste dagen?

Läste i Aftonbladet förut att idag är den deppigaste dagen för många. Jag är glad att det inte är det för mig iallafall! :)
Har fått färg idag av Lars! Äntligen! Men det bittra i det hela var att det gjorde så jävla ont så vi fick avbryta mitt i! Haha. Jag fixa inget mer efter 3 timmar med nålen i mig så där fick det vara stopp. Men nu är allt det grå/svarta klart och nu blir det bara färg resten! :))
4/6 sittningar genomförda!
Jag sa även till mamma förut att jag förmodligen inte kommer tattuera mig något mer efter denna för det gör så jävla ont nu för tiden. Undra om jag håller det jag sa?!
Jag är ju helt fenomenal på att ändra mig om allt annat jag säger så det skulle inte förvåna mig om jag gör något mer ändå! :)

Under den tråkiga plasten så syns lite lite färg!!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: