ThereseStrid

Google är livsfarligt

Upptäckte nyss att jag hade fått massa blåmärken på mina ben, jag har inte en aning om vart de kommer ifrån och har inte så ofta blåmärken bara så där utan vidare. Såklart så börjar jag googla på det, blåmärken utan orsak gick jag in på, det skulle jag aldrig ha gjort!!
Nu ligger jag här och nojjar mig och tror att jag har massa farliga sjukdomar och när man läser symptomen på dom så stämmer ganska många in på mig!
Jävla Google som får mig nervös!
Jag är någon typ av hypokondriker men dock har jag inte gått så långt så jag måste vara sjukskriven för allt iallafall :P Och det kommer aldrig bli så illa heller hoppas jag! Haha.
Nej fan jag får börja googla glada saker istället för massa eländiga sjukdomar! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: