ThereseStrid

Hääärligt!

Idag var Maria här och hälsade på i Karlstad! Vilken trevlig (men tyvärr kort) dag vi har haft! :) Hunnit med en sväng på Bergvik, var och käkade mat, en sväng hem till mig och slutligen hem till Ida så Maria fick kolla in den nya STORA lyan :)
En super härlig dag men världens mysigaste vän oxå! Hon förstår mig på det där rätta sättet som behövs! :)
Synd bara att hon bor så långt bort så man inte kan ses oftare! Men hoppas att det kan bli ändring på sånt i framtiden :) Vi har iallafall planerat att ett besök ska göras i Norge snart iallafall och det ser jag fram emot! :)

Jag var medbjuden på inflyttningsfest ikväll men har ingen lust att dra iväg, beslutsångest till max! Men efter lite övervägande tackade jag nej tillslut och hoppas inte att jag ångrar mig nu :) Får se vad jag hittar på nu istället. Man kanske skulle ta sig en tur ut till skogen och se om det händer nåt där :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

Whoohoo!

Nu har jag hittat dig o länkat till din blogg på min sida så att jag inte tappar bort dig igen! ;)