ThereseStrid

Hon kom att!

Syrran kom att förut precis när jag postade inlägget :) Och tur var väl det för hon hjälpte mig att "välta" rätt den nya sängen jag har köpt så nu efter 185 skruvar och massa annat pill och slit så står den på plats ihop skruvad!
Dock skulle jag nog ha behövt vara 2 personer på några andra moment som skulle göras men jag fixade att de lika bra själv oxå :)
Och jag skulle ha vart jäkligt glad om jag hade haft en skruvdragare hemma! Men med lite slit så fick jag ju i alla skruvarna ändå! Får köpa mig en skruvdragare nästa gång jag köper nya möbler, för just nu är jag så trött på att skruva möbler så jag spyr på de! Men de är ju alltid lika gött när det är färdigt!
Nu ska jag bara köpa madrasser till sängen när lönen kommer så är det fritt fram för alla som kommer hit att även sova över :)

Var hem till syrran och Kenta förut oxå och fick mig mat + matlåda och efterrätt :) (TACK SÅ MYCKET! Glömde säga de förut tror jag!) och sen såg vi på film. "In time" tror jag filmen hette, den var lite annorlunda men helt okej att se :)

Var gött att få en blandad söndag med lite nyttigheter och slappande :)

Nu ska jag lägga mig och läsa bok och sen försöka sova i tid, ska ju bli en slitsam dag på jobbet i morgon med 2 1/2 timmes arbetstid ;) Tur att man har betalda resor iallafall! :) God natt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: