ThereseStrid

Jaha och då var vi där igen

Sömn sömn sömn. Nu efter att ha sovit 4 timmar så är jag vaken igen. Jag kommer förmodligen somna om igen men kanske först efter en halvtimme-några timmar. Jag har inga problem med att vakna upp så här och sen va vaken och somna om och få sova ut efter det. Men som nu vet jag att jag ska upp klockan 7 och att jag behöver 8 timmars sammanhängande sömn för att inte bli helt död i morgon. Men fan, jag får de där 8 timmarna men aldrig i ett sträck längre. Jag begriper inte hur jävla svårt det kan va! Jag vaknar oftast upp minst ett par gånger varje natt och förhoppningsvis så somnar jag om rätt snabbt, men inte så snabbt så att jag inte kommer ihåg att jag har varit vaken typ.
Har något nåt tips på hur man ska göra för att slippa detta? Jag vill ha min normala sömn tillbaka och jag vill få bort alla jävla värdelösa drömmar som ändå aldrig är sanna!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: