ThereseStrid

Mätt!

Åter igen en kväll på jobbet nu då! Resturangbesöket blev kort men gott! :) Jag käka bacon inlindad oxfilé med pommes till, de var inte helt fel! Blev tokmätt efter halva portionen! :) Kan verkligen rekommendera Texas Longhorn i Karlstad! Riktigt bra mat! Men det är inte det lättaste att få bord där inne så man bör vara ute i god tid! Men tack än en gång Carro och Kenta för sällskapet!

Blev in ringd på jobb tidigare så jag fick börjar 20:00 istället för 00:00 lite töligt att behöva dra iväg så snabbt, men jag kan tänka mig att Carro och Kenta såg det stora dollar-tecknet i mina ögon när vi drog från resturangen! Ha ha. Är så jävla pengakåt nu och vill bara jobba så mycket jag kan nu under vintern/våren så man kan må gött under semestern i maj och juli! :)

Fick även hämta upp småpöjkera idag igen så de tog sig hem, det var skönt att se att de var välbehållna efter deras lilla båtresa. Och jag tror det var nöjda med resan, så lät det iallafall, men jag tror nog att de lär vara helt döda resten av helgen! :) Ska bli skoj att komma upp till Robban och få höra om alla deras bravader!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: