ThereseStrid

Ork!

Å va nöjd jag är med mig själv just nu!
Efter att jag slutade jobba i morse så drog jag direkt hem och la mig och sov, somna väl halv 9 och vakna igen vid 11. Hörde med syrran om vi skulle hitta på nåt men hon jobba så hon förslog en lunch istället, så jag gick upp och gjorde mig iordning och drog ut till GLG och åt ärtsoppa och pannkakor med henne och Patrik. Gud va gött de var med mat!! :) Var längesen jag åt ärtsoppa så de var riktigt gött!
Sen åkte jag och handla mat på Välsviken och sen hem igen. Läste lite bok och sen fick jag ett ryck och bestämde mig för att röja ur gästrummet! Nu är alla utemöblerna borta och det är bara för mig att dra igång och bygga ihop sängen nu! Men det tror jag att jag väntar med. Känner mig nöjd över att jag äntligen tog mig i kragen och bärde ner alla möbler till källaren som tog max 15 min att göra men som jag ändå har dragit ut på alldeles förlänge p.g.a lathet och ingen ork! :)

Hittade en bild för ett tag sen på hur det såg ut när vi var på julmarknaden på Liseberg 2010, kan tänka mig att det några grader kallare då än vad det är nu med tanke på att alla ser ut som eskimåer :) Jag är så glad över att vi har haft en ganska bra vinter utan så mycket snö! Varje dag man vaknar och ser att det är fint väder är en lycka för mig då jag slipper vara så orolig för att pendla i det hela tiden! Och skönt att det inte har vart så här kallt!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Mää vart är jag? Tar kort eller?

2 Daniella
skriven :

Men det är gött när man väl börjar röja :P hehe

Svar på ditt inlägg, Jag hyr genom kbab men lägenheten står på mamma så det blir lite svårt tyvärr. Det töliga är ju att jag är arbetslös så det känns ju inte lovande direkt att få en ny lägenhet. Jag kan bo typ var som helst, bara inte våxnäs, gruvlyckan :) ja nu är ju min hyra på 5.500 så vad som helst runt 4000 funkar ju :)

3 Therese
skriven :

Japp Carro du tog kortet! :) Men jag kan lägga ut ett på dig därifrån oxå om du vill :P