ThereseStrid

Semester

Härligt att gå in på löneservicen på jobbet och se att man har fått in lite nya semesterdagar att ta ut, det ligger nu 38 dagar i semester kontot och några timmar i kompbanken som räcker några dagar.
Fast de där 38 dagarna är snart borta då jag har tagit ut några dagar semester i mars och sen en vecka i maj och nästan hela juli och sen en vecka i höst igen. Så de är inte värst många dagar kvar! Men då är de ju gött att ha komp tid kvar ifall man behöver vara ledig :)
Aaa just de jag har ju semester om 2 veckor oxå när jag ska till Lars och försöka bli lite mer klar med tatton! :) Hoppas på att få i lite färg denna gången! Det har ju bara blivit svart än så länge! :)
Funderar på om jag ska ta och laga mig lite mat här på jobbet nu, jobbar ju till 21 så kan ju va gött att äta nu så man slipper va vrålhungrig när man kommer hem sen :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Nej jag tänkte jag skulle försöka orka med det i dag.

Är ledig för jag jobbar natt.