ThereseStrid

Simon och ekarna

Jag och mamma gick på bio förut, jag har velat sett Simon och ekarna sen den kom ut så den gick vi på.
En väldigt sevärdig film då man får en inblick i hur livet kan se ut när man inte känner sig hemma i sin familj.
Livet är ingen dans på rosor för alla och vissa känner av det mer än andra.
Just i Simon och ekarna så har ju pojken rätt att han inte var där han skulle. Han växte upp på fel ställe mot vad han kunde gjort och mot vart hans rötter kom ifrån.
Livet är inte alltid så jävla glatt om man inte känner sig hemma.
De var en bra film iallafall och något alla borde se för att kanske förstå andra ibland.
Och sen tycker jag ju att Bill Skarsgård är en jäkligt bra skådespelare och efter att ha sett några av hans verk så vill jag bara se mer :))
Synd bara att de är så jäkla drygt att se filmer på bio då stolarna är helt omöjliga att sitta i! :)
Men men, ska försöka lägga ner huvudet en stund och somna, i morgon blir det tvätta, städa och jobba. Roligt värre!

Charlie får äran att vara med här idag efter att ha spenderat mycket tid med han den senaste månaden :)

Å hur söt är inte mosters goding här då? :))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: