ThereseStrid

Slappar dag..

Idag får det bli en riktig slappar dag då jag inte känner mig helt kry, känns lite konstigt i min hals och under natten som gått så har jag vaknat flera gånger och vart svettig och sen vaknat och frusit som attans.
Så det får bli sängläge idag med filmer och serier, sen ska jag göra hemmagjorda köttbullar med potatis och gelé till som mat idag! :) Mums!

Igår hade jag en riktigt bra dag, hade ju sällskap med kompisar hela dagen nästan så det var skönt! :)
På kvällen så kom Jocke, Alex och Lukas hit och hälsade på. Vi prata om hur dopet skulle bli och hur det var allmänt bara :) Och käkade paj! :) De var trevligt att ha besök och Lukas va så go :) Han hade verkligen växt sen sist jag såg honom :)
Ser fram emot dopet och få bli hans gudmor! :) Är väldigt stolt över att de ville ha mig som gudmor till deras son! :)

Virre skulle aldrig ha lärt mig äta sushi alltså, gissa vad jag är konstant sugen på nu?!?!
GALET! Haha..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Git
skriven :

Guu så gött att du har dä bra ä litte trökigt å inte se dej på Fejan höppes du piggner te å inte får nön förkylning söm ja drar dä i långbänk har ju hoste sen före jul ...har du fått tag på nön bil eller kör du videre mä 240:ien , höppes vi kan komme te dej nön dag ja å Göbben ...hat så gött så höres vi Kram <3

2 Carro
skriven :

Lär mej ät sushi då!!!

3 Therese
skriven :

Jaa Git det är skönt att det börjar gå åt rätt håll, men fejjan får utebli ett tag till då jag inte känner något behov av att se all skit som är där inne.. :P Ja du måste fått i dig en jäkla elak basilusk som inte vill ge med sig med den där hostan!!! :( Hoppas det går över snart! :) 240in rullar än, men kollar efter ny bil varje dag så vi får väl se när den rätta dyker upp :) Du och Jensa får komma in när ni vill! :) Bara ni säger till innan så jag hinner slänga ihop en kaka! :)



Japp Carro jag ska lära dig äta sushi! Oj va sushi vi ska äta nu!! :D