ThereseStrid

Snart 25..

1/5 del av mitt liv har snart gått sen jag och Veronica hade våran 20-års fest ihop i Skåre. 5 år har gått otroligt fort och det känns som det har gått fortare från 20 till 25 än från 15 till 20.
Börjar inse va gammal jag är nu och kommer på mig själv med att tro att jag bara är 23 än. Som när jag såg att Selma Spa firar 20 år så tänkte jag "Gud var jag bara 3 år när det öppnade?" Men efter ett tag insåg jag att jag faktiskt fyller 25 om mindre än 2 månader :S
Jag får väl hoppas på att det är som folk säger att livet bara blir bättre och bättre med åren som kommer.
Jag skulle behöva ha något jävligt bra och roligt nu för att verkligen kunna tro på det! :)



Så här såg jag och Virre ut när vi firade 20 år tillsammans.


Vilken kväll de ändå va! För mycket alkohol bidrog till att jag drog till Nöjes och i garderoben hänger jag då in mina presenter som bestod av bl.a. ett strykjärn och en barbie. De måste ha trott att jag var riktigt dum i huvudet! :)
Har pratat med Virre om att ev. ha kalas ihop igen nu när vi fyller, vi får se om det blir nåt av våra planer för i såna fall blir det nog ett 100 års kalas! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: